4 Şubat 2013 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜNDE NE GİYİLİR ? / VALENTINE'S DAY OUTFITS




Merhaba kızlar. Şubat ayına girdik ve bugün sizlerle 14 Şubat Sevgililer Gününde ne giymek lazım bunun ipuçlarını paylaşmak istiyorum. Burada bahsedeceklerim tamamen kendi stilim ve görüşümdür umarım sizlere yardımcı olurum yazdıklarımla.

Sevgililer günü denince aklınıza ilk gelecek şey romantiklik olmalı bu yüzden feminen parçaları seçmelisiniz. O gün ister gündüz ister gece yemek/ buluşma/davet planınız olsun, romantik moddan taviz vermemeniz gerek.

Mümkün olduğunca pantalon, şort, tayt giymemeye çalışın. Özellikle lütfen jean giymeyin. Bu parçaları diğer 364 günde giyebilirsiniz :) Feminen parçalar olarak etek ve elbise yönünde olsun seçimleriniz. Mümkünse de renk olarak kırmızı, pembe, siyah ve leopar seçin. Bu renkler size göre değilse gece mavisi, yakut yeşili, somon rengi, leylak rengi ve parlak moru seçebilirsiniz. Haydi kendi seçtiğim kombinlere göz atalım :)
Yukardaki elbise :Temperley London

***

Hiya girls, today I'm posting about what to wear on Valentine's day, here you'll see my selections, I hope you like them. Tell me which one you like the most, which one is your style ?
The dress above: Temperley London





Düz renkte kırmızı bir elbise , gösterişli bir kolye ,desenli bir palto ve elde clutch akşam yemeği randevusu için hem çok şık hemde elegan bir seçim olur. Etek boyunu çok fazla diz altında tutmayın bu tarz elbiselerde, anında ofis moduna dönüşebilirr çünkü. Elbise miniyse palto yada kabnınız uzun olsun. 
Kırmızı elbise/ Red dress: Donna Karan.




En kolay şekilde şıklığı yakalayacağınız parça; leopar elbise. Bu elbiselerin zaten deseni çok yoğun ve iddialı olduğu için en sade modelleri seçin ve beline kemer takarak yada renkli çanta ve ayakkabılarla hareket katarak kombinleyin. Bistro-kokteyl tarzı randevular için ideal.
Leopar elbise/leopard dress: Giambattista Valli.




Daha modern bir tarz istiyorsanız ve müzikli-danslı bir mekana, yemekten sonra bir klübe gidecekseniz bu kombin sizin seçiminiz olmalı. Payetli etek ama kesinlikle çok sade ve spor parçalarla kombinlenip aşırılığı bastırılmalı ve modern bir havaya sokulmalı. Üzerine penye bir tişört ve deri ceket yada modern kesimli bir ceket işi görür. Elinize büyük bir cluth yada zincirli Chanel tarzı omuz çantası alın, küçük taşlı/pullu gece clutch larından almayın.
 Payetli etek /skirt: Nina Ricci, botlar/boots:  Miu Miu.




Dinamik ve genç bir görüntü yakalamak için kolları sıvanmış bir blazer (Şubat ayında olduğumuz için koyu renk olsun) ve altına blazer ın sertliğini yumuşatacak pembe-fuşya-leopar desenlerde ipek yada şifon bir etek. Etek desenliyse içe giyilecek üst düz renk olmalı. Ben bu modelde ayakta siyah topuklu çizme hayal ediyorum.
Fuşya leopar etek/fuchsia leopard skirt: Dolce & Gabbana.




Randevunuz iş çıkışıysa yada mini sevmeyip daha hanım hanımcık bir stil istiyorsanız bu tam size göre. Diz hizasında yada diz altıda olabilir kan kırmızı bir etek üstünde şifon yada saten şık bir bluz. Etek siyah bluz kırmızı da olabilir. Bu kombinde en önemli olay mutlaka topuklu ayakkabı yada çizme ile giymeniz. Sakın babet yada düzle giymeyin ve güzel bir makyaj yapın :)
Kırmızı etek/skirt: Donna Karan, çiçekli şifon bluz/blouse:Erdem.






Benim için ideal sevgililer günü elbiselerinden biri. Feminen, romantik ve şık. Bu tarz elbiselerde kesime ve kumaşa dikkat edin, saçlarınız ve aksesuarlarınızla hareket katın. Büyük sallantılı küpeler yada bilezikler olabilir veya büyük kokteyl yüzükleri. İster fotodaki şekilde ayakkabı ile istersenizde siyah opak çorap ve altına yüksek topuklu ayakkabılarla tam14 Şubat ruhunu taşıyor bu kombin. Üzerine palto/ceket/deri mont ile gündüz randevularında da giyebilirsiniz.
Kırmızı elbise/dress: Michael Kors.





Gündüz yada akşamüstü bri randevunuz varsa bu elbise tam size göre. İnanılmaz romantik ve tam bir kız çocuğu stilinde elbise. Bu tarz ı seviyorsanızz ve çok iddialı değilde doğal güzel olayım, tatlı olayım, sevimli olayım modundaysanız pastel/şeker tonları, dantel ve şirin kesimli elbiseleri renkli aksesuarlarla kombinleyin.
Dantel elbise/lace dress: Issa.




Bir diğer hem gündüz hem gece giyilebilecek şık ve modern kombin. Hazırlandım ama çok özenmedim-süslenmedim görüntüsü için ideal. Burada etki yaratacak olan flaş aksesuarlar, ayakkabnız ve eteğiniz olmalı. Tasrım yada ünlü bir designer eteğinin üserine kalın kazak ve deri mont, kolda arm party ve kaliteli ayakkabılar ile cool bir stil elde edebilirsiniz.
Etek / skirt: Hervé Léger.





Çok şık ve kaliteli bir mekana yemeğe gidecekseniz mücevher tonalrında ve şantuk-saten kumaşlarında bir elbise, altına kışlık olmayan bir ayakkabı ve elinize eğlenceli/ süslü bir clutch alabilirsiniz.
 Elbise / dress: See By Chloé.



Etek-elbise benim tarzım değil, giymem diyorsanız işte size bir öneri daha. Deri görünümlü bir tayt yada kadife de olabilir. Veya kumaş bir pantalon. Üzerine şık bir gömlek. Beyaz ofis gömleğiniz olmasın. Romantik renklerde (toz pembe, somon, mercan rengi, nane yeşili) bir şifon yada saten gömlek seçin, kesimi farklı olabilir. Boynunuza gösterişli bir statement kolye takın, gömlek-pantalon ikilisi sade olacağı için bu kolye baya gösterişli taşlı/pullu olabilir. Saçlarınızı bu modelde salın, yada at kuyruğu yapacaksanız gösterişli küpeler takın.
Son olarak da şunu unutmayın: Lütfen sevgililer gününde kot pantalon yada külotlu çorap üstüne şort giymeyin !
 Pembe şifon gömlek/ chiffon blouse: Balmain.



Sizin favori kombininiz hangisi?
14 Şubat planlarınız var mı?
:)

Do you have any plans on 14th of February ?



24 yorum:

darkolivee dedi ki...

bir solukta okudum harika bir post olmuş bu
benim seçimimde kırmızı elbise, aldım geldi bile :)

teşekkürler

Rainbow Gatherer dedi ki...

@darkolivee; beğenmene sevindim :) bende kırmızıyı seçtim =)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok faydalı bir post olmuş canım çok teşekkürler :)

PINKY FASHION dedi ki...

her türlü plana uygun şık kombinler seçmişssin. Benim favorim deri ceket ve pembe etekli kombin oldu ;)

Rainbow Gatherer dedi ki...

@Pinky Fashion; evet o da çoook güzel deil mi=)

@Boşnak Kızı; beğenmene sevidnim cnm,teşekkür ederim.

hwinore dedi ki...

Çok beğendim seçimlerini ama giyemem ki ben bunları. Taşıması zor geliyor. Hiç benim tarzım değil bu romantiklik ya! Ne olacak benim bu hali? :)

Lisa G dedi ki...

Issa, Temperley London and Erdem <3

Lx

www.whatlisawrote.blogspot.co.uk

Rainbow Gatherer dedi ki...

@ Lisa G; great choices dear,Temperely London is fab!


@hwinore; bence giyersen çok yakışacağına eminim. Bu parçaların güzel durmayacağı kimse yok. Leopar yada düz kırmızı elbiseden başlamalısın :)


ömür inandı dedi ki...

kırmızı elbise süper:)güzel paylaşım teşekkürler...
omurinandi.blogspot.com

ömür inandı dedi ki...

kırmızı elbise süper:)güzel paylaşım teşekkürler...
omurinandi.blogspot.com

Jassmeen Mode dedi ki...

1. elbiseyi beğendim...

planım yok eşimden süpriz bekliyorum :))

http://jassmeenmode.blogspot.com/

val's alentejo blogspot.com dedi ki...

Hi Gorkçe,
I love this post.. for me the very first black dress i really like. For my age, it would have to be a little longer..but its elegant and chic.
the other clothes are for the younger jet set.
wishing you a happy week.
I will be in england for Valentine's and will spoil myself. xxx val

Aleksandra dedi ki...

Love that python coat !

http://www.olastory.com/

Rainbow Gatherer dedi ki...

@ Jassmeen mode; çok heycanlı öleyse :)

@Aleksandra; it's fab!

@Val; great to be overseas on this time of the year,I need a change too-a holiday would be a bliss :)

@ömür inandı; kırmızı herkesin favorisi oldu,beğenmene sevindim:)

e-nsisters dedi ki...

Ahhh ahh sevgili yok ki plan olsun :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

@e-nsisters; boşver ilerde elbet olacak :) aklına not et lazım olur bu kombinler birgün :)

Lila Moonlight dedi ki...

Ben alttan 3. begendim en cok, yine deri bir ceketle mor leopar etek de olabilir : ) Daha plan yapmadik biz ama hava iyi olursa istiyorum birseyler, soyle giyinip suslenesim var : )

Timo Wenschuch dedi ki...

Thanks for the visit :)

xoxo
*TIMO*

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Gökçecim ben de MİM'in var . Yapmak istersen bir bakıver;) sevgiler.

Megan, TfDiaries.com dedi ki...

loving the leopard Xo Megan, www.TfDiaries.com

modavekokina dedi ki...

hepsi çok hoş ama benim tercihim ilk elbiseden yana:)

Kim (A Very Sweet Blog) dedi ki...

i love that first black dress.
http://www.averysweetblog.com/

SihirliGünlük dedi ki...

Zevkine ve şıklığına hayranım :)

Annah dedi ki...

Nice!